Kati Rutten, Learning & Development specialist Orange
In ons traject voor nieuwe sales gingen we op zoek naar een oplossing om zo snel mogelijk de basisprincipes van het telefonisch contacteren van potentiële klanten mee te geven. Bovendien moest deze oplossing flexibel zijn omdat niet iedere starter dezelfde ervaring heeft of dezelfde opdrachten krijgt.
Samen met SBS Skill BuilderS kwamen we snel tot de conclusie dat een digitaal programma hier een antwoord op kon bieden. Een goede samenwerking heeft er voor gezorgd dat dit project bijzonder vlot verliep: de inhoud van het programma werd afgelijnd via gesprekken met mensen op het terrein. De oplevering van de leerdoelstellingen en het materiaal gebeurde op de afgesproken datum.
Het digitale programma wordt afgerond met een telefonische coaching, een persoonlijke toets die door de deelnemers gewaardeerd wordt.
“Luister” naar wat je klant wenst” herhalen we in al onze opleidingen. Onze samenwerking met SBS Skill BuilderS leidt tot vernieuwende ideeën, efficiënte oplossingen en hoge tevredenheid.