Praktisch

xxxx

Jouw talentmobiliteit

Ga zelf aan het roer van je loopbaan staan. Ontdek, ontwikkel en zet je talenten optimaal in. Wij ondersteunen jou in elke stap van je loopbaan.

Bedrijf & Talent Mobility

Talent Mobility –  de juiste talenten aantrekken, ontwikkelen en inzetten is de sleutel voor een wendbaar, competitief bedrijf. Wij zetten er mee onze schouders onder.

Verder met ieders talent!

Organisaties en mensen die een rol willen blijven spelen in onze snel veranderende wereld, moeten hun talenten ontdekken, ontwikkelen en inzetten. SBS Skill BuilderS draagt graag bij tot die talentmobiliteit. 

Contact

Vraagt u zich of hoe SBS Skill BuilderS uw ideale partner kan zijn? Wenst u meer info over één van onze trajecten? Geef ons een seintje. We denken graag met u mee!

/sites/default/files/public/header-images/banner-omgeving.jpg

Creëer een topervaring voor jouw klant

Leer hoe klantenservice en klantvriendelijkheid de klantenbeleving bepalen en krijg handvaten om om te gaan met veeleisende klanten.

De impact van klantenservice op de klantenbeleving

In een steeds meer digitale wereld waarin meningen en reviews razendsnel worden verspreid, voelen bedrijven zich - nog meer dan ooit - genoodzaakt de focus te leggen op klantenbeleving. De service en klantvriendelijkheid tijdens contactmomenten drukken een stempel op het gevoel dat een klant krijgt bij jouw bedrijf. Je leert verwachtingen van de klant in te schatten en te overtreffen maar krijgt ook handvaten aangereikt om om te gaan met veeleisende klanten. 

0
Visual6
67-33
midden

Klinkt dit jou bekend in de oren?

  • Ik wil met meer zelfvertrouwen een klant benaderen. 

  • Ik wil proactief klanten benaderen en opvolgen .

  • Ik wil in de lead blijven, ook bij veeleisende klanten. 

  • Ik wil dat mijn klant zich begrepen voelt.

  • Hoe kan ik mijn klant een topervaring bezorgen? 

0
Take-aways
Kalender
50-50
midden

Take-Aways

  • Zich comfortabel voelen in face2face communicatie

  • Zich OK voelen in telefonische gesprekken​ 

  • De klant proactief kunnen ondersteunen en aanspreken​ 

  • Gezonde assertiviteit aan de dag leggen

  • Gepast omgaan met kritiek of verbale agressie ​ 

  • Maak van jouw klant een ambassadeur voor je bedrijf 

0

Topics op de agenda

  • Vertrouwen opbouwen en connecteren met de klant​ 

  • Empathisch luisteren naar de klant​ 

  • Telefonisch contact versus digitaal contact​ 

  • Proactiviteit in kader van klantencontact​ 

  • De drievuldigheid van communicatie 

0
50-50
rechts

Voor wie is deze workshop?

Voor iedereen die binnen zijn/haar commerciële activiteiten

  • Duurzame langetermijnrelaties wil uitbouwen en bestendigen
  • Beter wil connecteren met klanten en prospecten
  • De eigen commerciële impact wil vergroten
0
50-50
midden

Relevante Tips, Nieuws & Inzichten

Coaching vaardigheden: een troef voor de toekomst!

Inzicht
Coaching wordt almaar relevanter

Coaching vaardigheden: een troef voor de toekomst!

Anno 2022 wordt coaching beschouwd als een essentiële vaardigheid voor de ontwikkeling van leiderschap, zowel vanuit professioneel als persoonlijk oogpunt.  
We leven in een snel veranderende en onzekere wereld en moeten ons voortdurend aanpassen. Brinda Priem, Associate Certified Coach en programma-directeur van Skill BuilderS Coaching Academy, licht toe waarom de ontwikkeling van persoonlijke coaching vaardigheden en de ondersteuning via coaching in die context relevanter zijn dan ooit.

Empowerment, een no-brainer?

Inzicht
Empowerment

Empowerment, een no-brainer?

De meeste van onze klanten dragen empowerment hoog in het vaandel. Ook bij Skill BuilderS maakt empowerment deel uit van de bedrijfscultuur, die we intern en extern uitdragen. Zelf hebben we het altijd gezien als een natuurlijke vorm van ontvoogding waarbij een medewerker naar meer autonomie en verantwoordelijkheid groeit. Maar is empowerment voor iedereen evident en zijn er voorwaarden nodig die ingevuld moeten worden om van succesvol empowerment te kunnen spreken? Steven Van Mol, Leadership expert bij Skill BuilderS, geeft zijn kijk op de zaken.

De zin en onzin van burn-out als selectiecriterium

Inzicht
Burn-out als selectiecriterium?

De zin en onzin van burn-out als selectiecriterium

Het aantal werknemers met burn-outklachten neemt jaar na jaar toe. Steeds meer burn-outpatiënten komen voor lange tijd op een ziekte- of invaliditeitsuitkering terecht. De regering wil dan ook meer inzetten op re-integratie van deze groep als oplossing voor het tekort aan krachten op onze arbeidsmarkt. Maar is het voor jou als werkgever wel een goede zet om een (ex-)burn-outpatiënt een kans te geven op de werkvloer? Saskia Poelmans, psycholoog en stress & burn-out coach bij Skill BuilderS, ging op onderzoek.

Contacteer ons

Uw uitdaging aan ons voorleggen? Meer info over één van onze trajecten? Geef een seintje, we denken graag met u mee!

Vind een kantoor

VDAB
Loopbaancheques
ESF
EU
Vlaanderen
Actiris Brussels
Kmo-Portefeuille
Certo
Qfor